powrót do strony głównej / back to main page

GOCCO in POLAND


  • 11

GOCCO to hiszpańska marka, która tworzy kolekcje dla dzieci od 2000 roku i jest jedną z najprężniej rozwijających się marek z ponad 230 punktami sprzedaży w europie. To marka ceniąca sobie design, wysoką jakość i dobrą cenę. Kolekcje tworzone są w sposób spójny, tak by ich elementy tworzyły jedną całość. Skompletujecie tu garderobę dzieci "od stóp do głów  z wielką łatwością. Od pięknych bawełnianych sukienek, płaszczyków, przez lniane koszule i piękne swetry po płaszcze, buty i piżamki.  Klasyka w hiszpańskim stylu, skierowana do rodziców, którzy cenią sobie dobry gust i różnorodność nie tylko "od święta" , ale też w codziennych aktywnościach dzieci. 

W nowo otwartym sklepie w Warszawie ( ul. Piękna 11a ) znajdziecie linie dla chłopców i dziewczynek od 2 do 12 lat i niemowlaków od 0 do 36 miesięcy. Ja szczególnie polecam dobrej jakości płaszcze, bawełniane koszule, sukienki i sweterki zarówno dla chłopców jak i dziewczynek oraz uroczą linie z działu baby. Tu też dostaniecie gotowe zestawy na chrzciny  i specjalne okazje... a za rogiem fajną restauracje :)




































Z okazji zbliżającej się Wielkanocy mam dla Was zniżkę - 15% na całą kolekcje marki GOCCO

Na tą chwilę zamówienia możecie składać mailowo ( zamowieniegc@gmail.com ) lub na Facebooku KLIK , wystarczy że przy zamówieniu zaznaczycie że wiecie o promocji od Vivi&Oli :) 
Promocja trwa aż do Świąt :) 

Jeszcze przez chwilę sklep on line nie będzie czynny, ale orientacyjne ceny znajdziecie TUTAJ  a ofertę polskiego butiku TUTAJ 


Vivienne : 
Płaszczyk / Coat - Gocco - KLIK 
Spodnie / Trousers - Gocco - KLIK
Bluzeczka / BLouse - Gocco - KLIK
Sweterek / Sweater - Gocco - KLIK
Buty/Shoes - Gocco - KLIK

Olivier : 
Kurtka/Jacket - Gocco - KLIK
Sweter/Cardigan - Gocco - KLIK
Koszula/Shirt - Gocco - KLIK
Spodnie/Trousers - Gocco - KLIK
Buty/Shoes - Gocco KLIK



11 komentarzy:

  1. Czad- lecę na zakupy, dla mojej pysi wydają mi się idealne.Mam nadzieję że na żywo się nie rozczaruję. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!!! Jak wypadają rozmiarowo płaszczyki który ma Vivi ? Brać większy czy standardowo? Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. VIvi w maju będzie miała 4 latka 104 cm, a płąszczyk na 3/4 . WIęc nie ma co na wyrost brać :)
      Uwaga na spodnie, Vivi ma na 2 /3 latka, o rozmiar większe są duuuuuuze.

      Usuń
  3. Oj zazdroszczę Wam Gocco w stolicy. Fajnie było ich mieć pod ręką w Poznaniu...
    Ubranka Gocco wypadają większe. Najlepsze rajstopki jakie miałam dla Dziewczynki są od Gocco właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo będzie działałał sklep internetowy, do tej pory zamówienia rzez facebook lub maile który podałam powyżej :)

      Usuń
  4. Był ich sklep w Poznaniu. Niektóre rzeczy fajne, ale jakoś średnio odszyte - krzywe ściegi, puszczone nitki itp. Za taką cenę to chyba takich bubli nie powinno być.
    Stylistyka ogólnie na tak, choć oczywiście nie wszytko, ale wykonanie do poprawki.
    Moim zdanie dobrze wypadały ich buty, szczególnie na przecenie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takiego wrażenia, choć to pierwszy raz kiedy na żywo mam odczynienia z ich ubraniami na żywo...i właśnie zerknęłam z ciekawości na to co mamy i zupełnie nie pokrywa się to z tym co Pani pisze.

      Usuń
  5. Byłam klientka Gocco w Poznaniu od początku otwarcia ,nigdy nie miałam żadnego problemu z ich ciuchami.Jakościowo bardzo dobre nawet jak moje dzieci wyrastały z nich odsprzedawałam je moim koleżanką,więc serdecznie polecam ciuchy tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz, też myśle ze to warte polecenia ciuchy, ja jestem oczarowana kilkoma modelami sukienek i koszul, tylko czekam na cieplejsze dni :)
      K.

      Usuń
  6. Gocco gości w naszej szafie! Uwielbiamy! A ich wyprzedaże jeszcze bardziej ;) Spodnie wypadają większe, natomiast koszule, sweterki, płaszcze mniejsze. Marka godna polecenia!!!

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-