powrót do strony głównej / back to main page

Winter and sales :)


  • 11

Z ta stylizacja szykujemy sie na bloga od dawna.

Ale z dziecmi roznie bywa :)
Baaardzo sie uaktywnili i ze zdjeciami czasami jest bardzo ciezko.

Dzis grube swetry i getry. Bardzo zimowo i cieplo.
Sweterek Vivki to taki na 3 lata (ona ma 1,5) ale podwiniete rekawy u maluchow bardzo mi sie podobaja. Do tego pasek i moze uchodzic za tunike. 
Olek jakis czas temu przejal dzianinowe getry Vivi :P Strasznie podobaja mi sie takie na chlopcach.
Do grubego swetra idealnie.









Vivienne :
Futerko - H&M
Sweter - L.L.Been / sh
Bluzeczka, leginy - Zara
Buty - Zara (sale)

Olivier:
Budrysowka - Zara
Sweter - hand made
Leginy - H&M
Buty - Zara
 


No i czesc wyprzedazowa :)
Nie cierpie chodzic po centrach handlowych. Tym bardziej w czas wyprzedazy.
Trzeba wyjsc, dojechac, przepychac sie przez inne oszalale mamy w dzialach dzieciecych :P
No i zawsze na zywo kupuje sie wiecej niz zaplanowane.
Zazwychaj zamawiam on line, ale w tym roku w tydzien wyszly rzeczy ktore chcialam kupic.
Napalilam sie strasznie na marynarke dla Olka i sukienke dla Vivi !!! Zjezdzilam za nimi 3 Zary. Warto bylo!!! 
Teraz jeszcze za duze ale na wiosne jak znalazl. 
Przy okazji kupilam 3 kapelusze, 2 kaszkiety, 2 szale. 
Dodatkow nigdy za wiele. Tym bardziej ze od 19zl za sztuke !!! :)
Pamietajcie - KRATA to bedzie motyw przewodni tej wiosny. 
Kupilam tez buty, na teraz i wieksze na wiosne. i bielizne.
W planach Kurtki i plaszcze na przyszly rok, ale to juz w tych -70%

Sorry Boys Be Cool, this is to big for Oli :P
Stay tooned :P














Jak widac zmiany na blogu.
Napewno nie sa to zmiany na lepsze, ale szybko postaram sie to naprawic, ktos sie postara :)
Join us on Facebook


11 komentarzy:

  1. Widzę że chodzimy tymi smamymi scieżkami...też poszalałam na zakupach...marynarka z Zary z tego roku niestety gorsza gatunkowo od tej z poprzedniej kolekcjii( z czarnymi łatkami na rękawach) ale dalej utrzymana w tej samej stylistyce..Może na allegro znajde?? synek za chwile wyrosnie z niej...a szkoda..oczywiscie fotki słodziutkie...całuski dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  2. Śledzę Cię od prawie samego początku, już teraz nawet nie pamiętam jak trafiłam do Ciebie, ale zawsze jestem zachwycona zdjęciami i stylówkami dzieciaczków. mamy podobne poczucie estetyki. Zdjęcia robisz takie jakie sama zrobiłabym dzieciom. Te są cudowne. Te przez szybę podobają mi się najbardziej. Pozdrawiam i zapraszam u mnie dzisiaj też dzieciaczki w roli głównej :):):).

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, wygodnie, zimowo - to lubię! Narobiłaś mi smaka na getry. Teraz będę takich szukać w większym rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie fryzurka Vivi :)
    Ja rowniez bylam na wyprzedazy - wirtulanie. Zrobilam porzadne zamowienie w Zarze i juz sie ciesze na te wszystkie ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje :) te sukienk eteż chciałam dla córki,ale niestety faktycznie on-line już jej nie było..wielka szkoda :( oni mają 1,5 roku i już tak piękne długie włoski?? zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ to pierwsze zdjęcie jest niesamowite!! :-) i jak ja kocham takie stylizacje! Ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!
    przecudne te Twoje słodkie bliźniaki!!! jak zwykle mnie zachwycają.
    Ja do sklepów moich nie zabieram.
    Ostatnio musiałam i byli super grzeczni, idealni, sama przyjemność!
    Ale zwykle jednak unikam takich "atrakcji".
    A na wyprzedaże tylko SAMA :)
    kajapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. I love her coat... As much as burberry's one!

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful photography. perfect styling. follow your lovely blog:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja cały czas bezskutecznie poszukuje tych uroczych leginsow Oliego :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspólne zdjęcie jak stoją z takimi zamyślonymi minami - rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-